wtorek, 13 stycznia 2015

Pierwszy tydzień za nami!

          Jak mogliście się dowiedzieć z zakładki 'Diety', wczoraj minął tydzień mojej przygody ze Skinny Pink Diet. Na początku bałam się bardzo, że nie podołam takim limitom, a tu się okazuje, że często nie wiem, co w siebie wcisnąć! Miałam dzisiaj w planie zaktualizować swoje wymiary, ale myślę, że mierzenie się po obiedzie (po posiłku zawsze mamy trochę wypchnięte brzuszki) nie jest dobrym pomysłem, dlatego zrobię to jutro. Wczoraj wieczorem oglądałam się przed lustrem i porównywałam widok ze zdjęciami sprzed początku diety - zadziwiające, jak zmniejszył mi się brzuszek i zaczęłam mieć talię! Jestem z tego powodu niebywale szczęśliwa :> Przyszedł czas na bilansik:

Waga z dzisiejszego poranka: 53,6 kg <3
Wafel ryżowy z pastą z awokado i czosnku x2: 50 kcal
Pół czerwonej papryki: 10 kcal
Marchewka: 20 kcal
Duszona pierś z kurczaka bez skórki z lawendą: 150 kcal
Sałatka: 43 kcal
RAZEM: 273 kcal/450 kcal

          Niedługo robię ćwiczenia, mam nadzieję, że szybko uda mi się osiągnąć drugi cel ^^

1 komentarz:

  1. Śliczny bilans! Sporo w nim zdrowego, ale jednocześnie malutko kalorii ^^
    Czekam na wymiary!
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń