piątek, 16 stycznia 2015

Wspierajmy się!

          Cześć, różyczki! Ostatnio nie pisałam, bo miałam zbyt dużo na głowie, ale moje wyniki możecie zobaczyć w zakładce 'Diety'. Wczoraj zaoferowałam koleżance z forum, że razem z nią od początku będę przechodzić Skinny Pink Diet. Dlatego robię reaktywację! Dzisiejszy bilansik:

Waga z dzisiejszego poranka: 53,4 kg
Omlet z jednego jajka: 98 kcal
Jogurt Gratka: 88 kcal
Zupa z soczewicy na ostro (dosypałam chyba dwie łyżeczki ostrej papryki xD): 186 kcal
RAZEM: 372 kcal/500 kcal


          Ostatnio jestem strasznie zmęczona i nie mam na nic siiiiłyyyyy...

          Myślę, że wspólne przechodzenie diety to będzie fajna zabawa i dobra motywacja. Czy wy też umawiałyście się tak z innymi dziewczynami? Trzymajcie się chudo, kochane!

7 komentarzy:

  1. Masz piękny bilans, mi wiele do takich brakuje. Przechodzenie na wspólne diety to świetny pomysł i mega motywacja, chociaż mnie już samo prowadzenie bloga mega motywuje. :)
    Powodzenia i chudości!
    SA

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny bilans, Kochana!
    Ja również rozpoczęłam z Cat Nipaah i unhappy butterfly A.I.T. Diet, niestety nie będziemy w stanie jej wspólnie skończyć :(
    Oby tak dalej, trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje, że uda wam się dojść do jej końca <3

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny bilans skarbie !
    wspólne przechodzenie diety to na bank doskonałe wsparcie, niestety jeszcze nie wypróbowałam :c
    trzymam kciuki skarbie!
    http://tylko-pro-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny bilans! Niesamowicie Ci go zazdroszczę! Życzę powodzenia na diecie i duuuużo wytrwałości. Jesteśmy razem z Tobą!
    http://moje-zmagania-dietetyczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspieranie się to coś pięknego... Dzięki Wam się nie poddawałam, a bez Was upadałam. Musimy się wspierać :* Powodzenia i świetny bilans *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny bilans kochana :*
    Trzymam za ciebie kciuki

    OdpowiedzUsuń